sylvanian rpg.jpg

Címkék

Újévi fogadalmak 2015

2015.01.10. 12:00 | Guild | Szólj hozzá!

Más tekintetben nem szoktam újévi fogadalmakat tenni, de a szerepjáték esetében úgy érzem bevált a dolog. Inkább tervekről, elképzelésekről van szó, amiket meg szeretnék valósítani, ezért jó az év elején leírni ezeket, és az év végén értékelni.

Először nézzük a 2014-es fogadalmaimat:

  • A Masks of Nyarlathotep kampányt nem tudtam befejezni, de nem is hagytulk abba. 6 helszínből 4-et teljesítettünk. Lassabban ment a játék, mint gondoltam.
  • Több rövid játékot kipróbáltam. Volt PsiRun, ViewScream, az LFX-en pár játék, és a saját mikro szerepjátékom. Jó lett volna még többet kipróbálni, de a minimális célkitűzést teljesült.
  • A gyerekeimnek elkezdtem Narnia szerepjátékot mesélni. Nem játszunk nagyon sokszor, csak amikor tényleg kedvük van hozzá, mert nem akarom erőltetni.
  • Egy évvel ezelőtt attól tartottam, hogy az igazi asztali szerepjáték abba fog maradni, és csak online fogok játszani. Ez szerencsére nem következett be. Ugyan sokszor társasjátékozunk, de a szerepjáték elsősége megmaradt.
  • Az év végi mikro szerepjáték versenyre beküldtem egy munkát, így teljesült az, hogy legalább egy szerepjátékos kiadványt megjelentetek az interneten. A Narnia szerepjátékom is elég jó készültségi fokon áll, ha befejezem a példa kalandot, elküldöm majd az LFG.HU-ra, de addig is itt a béta változat.

   +1 legalább annyit szerepjátszottam mint 2013-ban.

 Igazából elégedett vagyok az elmúlt évvel. Nagy vonalakban teljesült amit elterveztem. Még a blogra is írtam havonta legalább egyszer (az október kimaradt, de előtte viszont sok volt).

Fogadalmak 2015-re:

  • Készíteni legalább egy szerepjátékot saját rendszerrel. A Narnia játékom FAE rendszerre épít, a Betyár... pedig inkább első próbálkozásnak tekinthető, nem egy komoly játéknak. Remélem idén sikerül írnom valami eredetit.
  • Legalább egy új kampány beindítása. Most a Masks kampányt és egy Mouse Guard kampányt mesélek, de van több ötletem a tarsolyban, és ezek közül valamelyiket el szeretném kezdeni asztalnál vagy online.
  • Több aktivitás az LFX-en. A közösséget én nagyon jónak tartom, és nagyon fontosnak a magyar szerepjátékos életben. Remélem többet tudok játszani idén mint tavaly.
  • 25 éves szerepjátszásom megünneplése valamilyen formában. Tervezek egy cikk sorozatott itt a blogon, és egy szerepjátékos hétvégét a barátaimmal.

+ legalább játszak annyit mint tavaly és rendszeresen írjak a blogra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grpg.blog.hu/api/trackback/id/tr627050733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása