sylvanian rpg.jpg

Címkék

Szerepjáték beszámolók

2013.01.22. 11:55 | Guild | Szólj hozzá!

A blogomat lényegében szüneteltettem az elmúlt évben, de ez nem jelenti azt, hogy semmit nem írtam szerepjátékról. A játék beszámolóimat és egyéb anyagaimat én külön oldalakon vezetem, és a blogot meghagyom a semlegesebb, elvontabb vagyis a konkrét játékhoz nem köthető témáknak. A bal sávban vannak a linkek az egyéb oldalaimhoz. Az elmúlt évben a Trail of Cthulhu és az Apocalypse World mesém oldalaira írtam az Obsidian Portalon. Ha a játékosaimon kívül van akit érdekelnek az effajta dolgok, ezeken az oldalakon nézzen körül.

A bejegyzés trackback címe:

https://grpg.blog.hu/api/trackback/id/tr335034167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása