sylvanian rpg.jpg

Címkék

Kések az éjben segédletek

2020.02.29. 15:04 | Guild | Szólj hozzá!

Megosztok pár filet amit magamnak csináltam a játékhoz.

Először is itt van egy részletesebb puska, mint amit a játékhoz hivatalosan készült. Az angol eredeti innen leszedhető, de én eléggé átdolgoztam a saját szájam íze szerint.

Csináltam egy két oldala segédletet is. Tapasztalaton szerint a pozíció és a hatás megértése nehéz lehet a játékosoknak, és ezen a lapon kis jelölőkkel mutatom, hogy a cselekvésnél milyen hatásszint és pozíció érvényes. A hátoldalra tettem egy naptárat, hogy az se maradjon üresen.

A könyvben kicsit szét van szórva a világ és a város leírása, ezért csináltam egy rövid összefoglalást pontokba szedve. Igazából ebben a játékban a világ leírás csak egy vázlat, amit a mesélőnek és a játékosoknak kell kitölteni.

A hivatalos magyar fordítást itt lehet megvenni, a játékosi segédletet pedig itt letölteni.

Az általam gyűjött hibajegyzéket a magyar fordításhoz itt vezetem. Ha van olyan hiba, amit felfedeztél, írd meg nekem.

Végül a mi kampányunk oldala.

A bejegyzés trackback címe:

https://grpg.blog.hu/api/trackback/id/tr9615497404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása