sylvanian rpg.jpg

Címkék

Újévi fogadalmak 2014

2014.01.09. 10:54 | Guild | Szólj hozzá!

Tavaly év elején összeírtam, mit is szeretnék 2013-ban a szerepjátékkal tenni. Most összefoglalom a tervekhez képest mi volt a valóság, és leírom mit szeretnék 2014-ben.

  1. Nem sikerült új szerepjáték rendszert kipróbálni. Sok mindent elolvastam, de végül semmi újat nem játszottunk. Ez részben a szerepjátékom internetre költözésének köszönhető. Itt egy nosztalgia AD&D, és most a Masks of Nyarlathotep kampány megy.
  2. Az internetes játékot nem csak kipróbáltam, de teljesen át is álltunk rá. Először a Roll20 rendszert, és most a Google Hangouts + Docs kombót használjuk.
  3. Nem foglalkoztam igazán az Ars Magica - Savage Worlds konvertálással.
  4. Nem mondhatom, hogy több hangulatos világ leírást csináltam mint eddig.
  5. Valamivel többet írtam a blogba mint 2012-ben, de nem sikerült rendszeresen (legalább havonta egyszer) írnom.

+1 Ráérzésre játszottam annyit ez évben, mint azelőtt, csak online és nem irl.

Tehát összességében az 6 célkitűzésből 2,5 valósult meg. Nem egy jó arány. :-(

De ne keseregjünk a múlton, nézzünk a fényes jővő felé. Mit szeretnék 2014-ben?

  1. Jól befejezni a Masks of Nyarlathotep kampányt.
  2. Kis egy-két alkalmas szerepjátékokat kipróbálni. Mondjuk legalább hármat.
  3. A gyerekeimnek szerepjátékot mesélni. Terveim szerint Fate Accelerated rendszerben Narnián.
  4. Való világban is szerepjátszani valamennyit. Legalább 4-5 alkalommal.
  5. Valamilyen szerepjátékos anyagot megírni és az interneten megjelentetni. 

+1 legalább annyit szerepjátszani mint 2013-ban.

A bejegyzés trackback címe:

https://grpg.blog.hu/api/trackback/id/tr275748509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása